Selvfed..

Ja jeg tillader mig at være selvfed lige et øjeblik.. Sådan er det bare!

Læs her en af mine referencer:
“Miriam har gjort forskellen til, at jeg er havnet på min rette hylde. Miriam er en imponerende idégenerator, samtidig med at hun formår at være nærværende, motiverende og fuld af energi. Uden Miriams fantastiske evne til at holde mig fast, til at være vedholdende samt give mig de skub der skal til, var jeg aldrig nået så langt i min proces om at starte som selvstændig coach”. Martin Kjær

Okay du får en mere!
“Miriam har en sjælden evne til at guide sine klienter gennem de svære kreative processer, hvor grundstene til det nye forretningseventyr bliver lagt.
 Der er ingen tvivl om at Miriam lever og ånder coaching, hvilket gør hende til den perfekte sparringspartner, for enhver iværksætter og entreprenør”. Klaus Kaeding

Love my job!

Tør du også være selvfed??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

