Støtte omkring dig?

Jeg har lyst til at dele et værktøj med dig i dag..

Tegn 5 cirkler, den mindste i midten og så 4 udenom der bliver  større og større. Lige som sådan en plade man kan skyde til måls på. (og målet er at ramme  inde i midten.. ;0) )

Start med at skrive alle de mennesker ned, som på en eller anden måde støtter dig i dit liv, enten som iværksætter, leder eller menig person. Og støtter dig på alle mulige måder.

Kig så på dine cirkler og sæt nu personer ind i cirklerne. Opdel dem sådan at alle dem i midten støtter mest, den næste lidt mindre osv. OG VÆR ÆRLIG.

Når du har lavet den øvelsen spørg så dig selv:

1. Hvad overrasker mig positivt?
2. Hvad overrasker mig negativt?
3. Hvem vil jeg gerne flytte rundt på?
4. Hvordan får jeg dem jeg har flyttet, til at støtte mere eller mindre end de gør nu?

Denne øvelse var en sand øjenåbner for mig – og tro mig – der var nogen der skulle flyttes, og noget der skulle accepteres..

Glæder mig til at høre dine reaktioner!

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Iværksætterens liv. Bogmærk permalinket.

2 svar til Støtte omkring dig?

  1. Puk Degnegaard siger:

    🙂 Lavede øvelsen på første weekend med adoptionskursus. Ret spændende øvelse, som man kan gøre med jævne mellemrum.

  2. Line Sangill siger:

    Tak Miriam, den glæder jeg mig til at prøve af!🙂

Skriv et svar

