Sommerferie tid = bliv specifik tid

Rigtig mange iværksættere møder en periode på 4-6 uger hvor der er sommerferie over Danmark. Den tid betyder for mange at det ikke er der man er mest produktiv..
Det kunne jeg godt tænke mig at udfordre – fordi jeg tænker at nu er muligheden for at blive skarp på dit koncept, din ide, dine produkter, din målgruppe osv..

Derfor laver jeg et tilbud til dig der er iværksætter.. Få 3 sammenhængende timers sparring, coaching og mentoring til præcis det du ønsker. Værdi 3600 kr. (eksl. moms)
Og få det til en rigtig ‘sommer og solen skinner og folk er glade’ pris..

Du får de 3 timer for kun 1450 kr!! (eksl. moms)
Tilbuddet kan bookes indtil den 15. juli – men skal blot afholdes inden 20 august.

Så er du, eller kender du en, iværksætter og mangler du lige det sidste – så er det dig der skal ringe til mig på tlf: 31 10 51 33 – eller skrive til mig på mh@miriamhaaning.dk

Er det for helvede ikke bare nu du skal ud over kanten og fremad..??

Glæder mig til at være hende der skubber dig afsted

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Iværksætterens liv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

