Sommerens arbejde har medført…

at talentfulde Nadja Kalnæs og jeg til januar starter kurser op for iværksættere!!!

Jeg er helt i himlen over konceptet, og vi arbejder og arbejder og arbejder i øjeblikket på at produktudvikle, skrive og designe vores look. Det er så hamrende spændende, og jeg kan næsten ikke vente med at vise jer mere om hvad det er..

Så… jeg kan ikke afsløre ret meget endnu. Men jeg kan afsløre at vores navn er: IVÆRKSÆTTER INSTITUTTET.. :0) – er det ikke fedt??

Mit spørgsmål til dig er: Hvad tænker du når du hører navnet og hvad forestiller du dig det er??

Skriv ENDELIG dine tanker til mig her, på facebook eller på en mail – det bliver spændende at læse hvad du og andre associerer navnet med..

Så tak på forhånd!

Tanker Miriam

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Iværksætterens liv. Bogmærk permalinket.

Et svar til Sommerens arbejde har medført…

  1. Tine siger:

    Hej Miriam.
    Jeg tænker: Seriøst, veluddannet, veldokumenteret undervisning, stort sted, viden/videnskab, lidt støvet, eksperter.
    Umiddelbart synes jeg det er mest støvet, navnet. Men det rummer også virkelig positive assosiationer :o)
    Jeg ønsker jer held og lykke med projektet, som jeg glæder mig til at følge og høre mere om!
    Mvh. Tine

Skriv et svar

