Hey!

Nå men modsat i går, så har jeg noget på hjertet i dag.. Nemlig energi.

Energi fordi jeg det sidste stykke tid har mødt flere kunder, venner og bekendte som i den grad er ved at gå flad.. Gå flad fordi de giver mere energi væk end de får tilbage..
Jeg er ikke nogen helgen på det punkt – jeg gør det også rigtig ofte..
Min force er at jeg er blevet så klog at jeg nu lytter til min krops signaler – OG REAGERER på dem..!!

For hey! Det er ikke det værd… at løbe og løbe uden at få noget at drikke – så brænder motoren ud.

Egentlig er dette indlæg hvis ikke så meget om mig, som det er om nogen jeg kender eller har mødt – men jeg sidder lige nu og takker for at jeg engang havde en coach der tvang mig til at planlægge ‘Miriam aftener’.. Hvor jeg kan suge energi ind.. og kun ind..
Dem der kender mig godt, ved at mine fredage aftener er hellige. De er mine egne! Det er her  jeg hygger mig, slapper af, bager eller laver mad eller læser eller maler eller hvad jeg nu end har lyst til..

I de uger hvor jeg skal noget en fredag aften – så planlægger jeg aftenen til at være en ad de andre i løbet af ugen.. For intet er mere vigtigt end mig selv og min energi..

For hey! hvis jeg ikke har energi – kan jeg jo heller ikke dele ud af den..

Og jeg gider ikke være en udbrændt og indebrændt person der løber rundt og er mellemtilfreds.. NEJ TAK!

Så har du tid i din kalender til egenomsorg?

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

Et svar til Hey!

  1. Kim Hesselberg siger:

    Auch, der minder du mig om noget, jeg bare burde tage at prioritere højt på listen. Tak, Miriam 🙂

Skriv en kommentar