Savner kolleger..

Nå tænker at det er på tide at dele en af mine tanker, som har floreret i mit hoved her på det sidste..

Jeg savner at have kolleger.. Jeg elsker min mulighed for at være alene og udvikle min forretning og idéer som og når jeg ønsker – men nogengange savner jeg den atmosfære der er ved at have kolleger..

Den der ramasjang med at grine sammen, dele tanker, frustrationer og glæder sammen – den er unik.

Når jeg har en udfordring så går jeg jo i løsnings mode – og tænker meget på hvordan jeg kan kombinere følelsen med at være egen herre og samtidig have kolleger..
Så i disse dage går jeg og overvejer hvordan og hvem jeg kunne tænke mig at dele kontor med.. bare nogle timer hver uge..

Har du nogle forslag??

Og ja.. så er jeg blevet slankeblogger for onlinemagasinet Amine.dk – læs med her: http://www.amine.dk/kaerlighed/15187/3d59bcfa26/slankeblogger.html

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Iværksætterens liv. Bogmærk permalinket.

Et svar til Savner kolleger..

  1. Eva siger:

    Kære Miriam
    Om jeg forstår dine tanker om at nyde at være alene og så alligevel savne en at være kollega med. Det er en af de områder der gør at jeg, endnu ikke er kommet ordentlig igang, som selvstændig, men hænger fast i mest “fast job” Der er også andre.
    Den 7. juni starter jeg i Lykkes mentorgruppe og allerede nu, ved jeg at det lykkedes i maj 2011, er jeg 100% motivationscoach, med speciale i sukkerafhængighed.
    Hvis du ikke har fundet en at dele kontor med, må du gerne udfordre mig. Send en mail eller find min pt. spinkle hjemmeside og ring til mig.
    KH Eva

Skriv en kommentar