2011..

Er endelig gået igang.. og jeg skriver endelig fordi 2010 stod på den helt store transformation for mig.. personligt, arbejdsmæssigt og i mine relationer.. py ha får jo helt sved på panden.. :0)

Og ja det er mange måneder siden jeg sidst har skrevet på min blog, og mange overvejelser gik på om jeg skulle slette den, ikke mindst da jeg blev ramt af (ja jeg er mastercoach) stress og ikke var istand til at give ret meget fra mig..

Tror i virkeligheden heller ikke at jeg skulle give ret meget fra mig.. tror det var tid til at tingene kom lidt til mig, og jeg fik fyldt mig selv op med energi igen.
Det gode ved stress, ihvertfald for mig, var at jeg blev ærlig og specifik. Ærlig om hvad det I VIRKELIGHEDEN er jeg vil med mit liv, hvilke ambitioner jeg har og IKKE har, og så gav det mig muligheden for derfra at blive specifik.

Så ja.. her er jeg nu med 3 mål for 2011:
– Starte iværksætter kurset op i maj (Iværksætter Instituttet er navnet på stedet – i kommer til at høre MEGET mere den nærmeste tid)
– Skrive min iværksætter bog færdig
– og ja finde en dejlig kæreste.. (heldigt at han ikke skal være dum) ;0)

Et af mine mål for denne blog er at skrive på den minimun hver uge, og et nyt tiltag bliver at få en masse kompetencer udefra til at komme med et indlæg til jer, og inspirere jer på hver sin måde..

Beklager mit lange fravær..

Er du med mig endnu??

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Ikke kategoriseret. Bogmærk permalinket.

3 svar til 2011..

  1. Hej Miriam.
    Ja, er helt sikkert stadig med! Det lyder spændende med en blog om iværksætteri, det glæder jeg mig meget til at læse med om.
    Dejligt, du nu er klar igen og sikke nogle gode mål :o)
    Kærligst,
    Tine

  2. Michaela siger:

    Jeg er her endnu….har INGEN intensioner om at gå nogle steder – skal jo følge med, inspireres og motiveres…. ❤

  3. Anne Hummel siger:

    Hej Miriam,
    Jeg er også stadig med, sådan lidt on / off som jeg hele tiden har været. Skønt at komme og kigge og blive inspireret, når min egen energi er til at tage imod det! Tak. Bliv endelig ved, jeg hepper! ❤

Skriv en kommentar