På den igen..

Nå.. nogle udfordringer er bare nemmere end andre, og hvordan måler man egentlig hvad der er nemt og svært?? Er det tiden man skal putte i udfordringen, eller er det den mentale tid? Hmm… nå kom vist lige ud på et sidespring der.. 🙂
Jeg har valgt at tage en ny omgang på dating siderne.. For helt ærligt så kan jeg ikke finde flere undskyldninger for hvorfor jeg ikke skulle kunne finde en kæreste som alle andre..
Har de sidste par gange jeg har været på dating siderne, slettet min profil i løbet af kort tid enten fordi jeg tvivlede på om den rette mand var der, eller fordi jeg synes jeg er for tyk til at en mand ville falde for mig..
Og ja mit svar er, at måske er den rette mand der, måske skal jeg kigge et stykke tid, og ja der er sikkert mænd som kan se mig som jeg er selv om jeg vejer lidt for meget.. måske tager det bare lidt længere tid.. og ja jeg vil blive sorteret fra af mange, og det er okay. Måske finder jeg endda ham som gør at mit vægttab går hurtigere.. who knows.. 🙂

Det er lige meget hvad et sårbart felt at træde ud på, men ved gud hvor er jeg grydeklar, og nøj hvor jeg glæder mig.. 🙂

Vil du holde mig i hånden?

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

5 svar til På den igen..

  1. Puk Degnegaard siger:

    Til sommer skal jeg, som du ved, giftes med en dejlig mand.

    Jeg mødte ham for 7 år siden på Dating.dk. Han skrev til mig den dag, jeg var lige ved at slette min profil, fordi jeg ikke gad mere. Hvis han ikke havde skrevet til mig først, havde jeg aldrig mødt ham, for han faldt uden for mine søgekriterier (især på højden 🙂 – men også det med de 3 (tre!!!) børn).

    Nogle gange bliver man overrasket. Og finder noget helt andet, end det man troede, man ledte efter. Jeg er i hvert fald glad for, at jeg gjorde det. Men havde ikke gjort det igen med den viden, jeg har nu. Men det har nu ikke noget med Dating.dk at gøre 🙂 Måske prøver jeg bare at sige, at nogle gange kan tjeklisten for Mr Perfect godt udvide sig undervejs.

    Hvis jeg var single nu, tror jeg, at jeg også ville prøve Running Dinner.

    You go, girl!

    Kærligst
    Puk

    • Miriam siger:

      Tak for dit indlæg Puk – og for din støtte.. Du er en sand engel..

      Jeg er enig i at kravene gør det svært, derfor har jeg i virkeligheden kun 3:
      1. Jeg skal fanges af hans udstråling
      2. Han vil gerne have børn
      3. Han ved hvem han er og hvorfor.. han er ‘færdig’ 🙂

      For nogle år siden havde jeg RIGTIG mange.. 😉 – men jeg vil sige at min seneste ekskæreste i den grad viste mig at kærester findes der er guld værd, som IKKE ville have levet op til kravene hvis jeg havde kørt ham igennem dem..

      En dejlig udstråling, en der ved hvem han er og ønsket om børn er sgu da meget okay krav?.. Ik?.. 🙂

      Knus fra mig

  2. Puk Degnegaard siger:

    Meget OK krav!

    For mig opstod problemet, da jeg skulle udfylde mine søgekriterier helt konkret inde på siden, for så opdagede jeg, at jeg pludselig havde en hel masse krav, jeg ikke anede. For man bliver jo tvunget til at tage stilling til en hel masse af de der konkrete ting.

    F.eks. min. 178 cm høj (og drømte hemmeligt om en på 185) (ham jeg har er 173) – max. 2 børn (ham jeg har har 3) – lang videregående uddannelse (ham jeg har er HD) – ønske om flere børn (det tog ham 7 år og mine sidste fødedygtige at blive overbevist).

    Happy hunting! Han er derude – klar til at blive plukket af lige præcis dig 🙂

    Kærligst
    Puk

  3. Birgitte siger:

    Det er vildt sejt Miriam, og jeg kender mange, også med “love handles”, som har fundet Ham på dating sider. Det er nærmest lige ved, at jeg har mødt min kæreste the old-fashion way: På bodega…

  4. Louise Mimoun siger:

    Hey Miriam,

    Bliver nødt til lige at støtte med her, og sige som de andre…….Vær åben, vær fri af alt det der pis med..looks, vægt osv. i forhold til hvem du er og skal ses med.
    Jeg har en del i min omgangskreds der er gift og sådan med personer de har mødt på datingsider, og må nok være ærlig og sige, at hvis de havde forholdt sig til deres normale “standarder og krav” så havde de idag ikke været gift med børn og store smil i ansigtet.
    Jeg er selv gift med verdens dejligste mand:-). Tænker ofte at jeg er ufattelig heldig:-) Men jeg lover dig for, at han er alt det jeg ikke gad, og han lever ikke op til ret mange af de krav der var et must….Hvor var jeg dum, naiv og ja, ovenud latterlig…….For ham jeg elsker og har brug for og som er alt det jeg gerne vil…Det var slet ikke ham der var i mit søgelys.
    Du har så meget at byde på, mest af alt, din sårbarhed, din menneskelighed og alle dine laster..lev dem, elsk dem og lad dem føre dig til et andet helt menneske, med sårbahed og laster, istedet for den papfigur alle vores krav og idealer leder os til.
    Knus fra din kusine:-)

Skriv en kommentar