Beslutning taget…

Jeg har haft en periode hvor jeg ikke har fået skrevet så meget som normalt herinde på min blog..
Flere kloge mennesker inden for denne verden, siger at det er helt normalt at det sker – py ha, jeg er normal!! ;0)

Jeg har tænkt over om jeg skulle blive ved eller lukke den, og beslutningen kom til mig igår efter en samtale med en skøn kvinde, hvor jeg  bagefter tænkte at selvom kommentarerne ikke er overvældende her på siden, så får jeg jo tilkendegivelser på sms, mails og facebook, og jeg kan se via tracking systemet hvor mange der klikker ind på siden hver dag.. og det er RET mange.. :0) og jubiiii for det…

Så nu vil jeg tilbage til hverdagsperspektivet igen, og dele mere af alle de skønne, slemme, mærkelige, forunderlige, vidunderlige ting og tanker der sker i mit liv som selvstændig og som det menneske der kontinuerligt prøver at være sin egen bedste ven..

Så nu går det løs igen – og helt ærligt….. så glæder jeg mig faktisk til at give den gas igen.. ;0)

Alt for nu – vi ses imorgen.. ❤

Om Miriam

Mastercoach Miriam Haaning, med speciale i mentorforløb for iværksættere og ledere.
Dette indlæg blev udgivet i Min egen bedste ven - 2010. Bogmærk permalinket.

2 svar til Beslutning taget…

  1. Birgitte siger:

    Det er den rigtige beslutning! Hav en skøn dag!

Skriv en kommentar